Trötter

Jag är så trött, det enda jag vill är att få somna om men det går inte för jag ska snart iväg och träna. Jag kunde inte somna igår, både jag och Håkan var lite illamående och allmänt konstiga igår kväll så jag var vaken till ca 03.30 och sen började ett kraftigt åskoväder vid 5-tiden som väckte oss båda. Det var precis i närheten och åsksmällarna var enorma! Jag kunde inte somna om så jag låg vaken en bra stund så det blev inte många timmars sömn innan väckarklockan ringde kl 9.

Jag ska alltså bege mig till gymet strax. Andra planer för dagen är grillunch på balkongen, rep med Mariakören och därefter konsert i Domkyrkan kl 18, kom och lyssna! Det är fri entré ;-). Därefter ska hela kören hem till Åsa och ha lite sommarfest! En bra söndag =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0