Oh, what a night

Den här natten har jag inte sovit många timmar. Jag somnade efter klockan 01 och vaknade 02:12 av en mardröm. Se låg jag vaken och kunde inte somna om för jag var så uppe i varv. Dessutom var det så otroligt varmt! Jag och Håkan delar på en 120 cm bred säng här i Lund och det innebär att vi ligger väldigt tätt och när det är så här varmt ute blir det väldigt svettigt.
När klockan var lite mer och jag fortfarande inte hade somnat (vad jag vet iaf, ibland somnar man nog till en stund för jag tror inte att man orkar vara vaken så länge) var det dags för brandkåren att dra förbi. Under en timmes tid kom de med sirener. Det brann ca 500 meter från oss i ett hus som håller på att byggas. Då fick jag ännu mer puls och kunde absolut inte somna om!

När Håkan gick upp så bredde jag ut mig i sängen och somnade på en gång! Han väckte mig för att säga att han gick till jobbet men eftersom jag knappt ens hade sovit 3 timmar så jag sa att jag skippade träningen för att sova, sen somnade jag om och vaknade av en ambulans kl 10:40.

Nu är det dags att få något i magen!

Titta vilka fina tomater vi hade till middagen igår, en blandad kompott. De var så goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0