Vin och sång, hela kvällen lång!

Vilken kväll det blev igår! Vi hade rep med tjejdelen av kören inför resan till Italien i sommar och efteråt frågade Emma och Maria om vi ville följa med på ett glas vin. Det gjorde vi och kvällen slutade långt senare ;-).
Jag är så trött idag, jag hoppas att jag piggnar på mig snart för planen idag är att skaffa ett nytt pass inför Italienresan, jag känner mest för att bara somna om igen...


Här kommer lite bilder från kvällen.







Efter Stortorget gick vi hem till oss och lyssnade på Youtubeklipp + vår egen inspelning med lilla gruppen från 26 mars när vi hade konsert i Domkyrkan här i Lund, det lät riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN

Spontanfest är oftast den bästa festen. ;)

2011-06-14 @ 12:58:00
URL: http://www.storbloggaren.se
Postat av: Anonym

Jag håller med ;-) och hade vi bara haft vatten framme på bordet så hade jag nog mått bättre idag ;-) men det var det värt =0).

2011-06-14 @ 13:22:58
Postat av: Anna

Äsch, kom igen tjejen! En spontanfest fixar du väl;) Det är ju inte för inte som du har fått epitetet partydrottning! Puss

2011-06-14 @ 14:07:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0