Alvoras födelsedagsmys

Jag måste börja med att berätta att träningen idag gick så otroligt bra! Jag körde ben, biceps och axlar och jag tog 100 kg i benpress, det gick riktigt bra =0). Efter passet sprang jag 1 km, jag var helt slut innan så jag visste inte ens om jag skulle orka 1 km men det gick relativt lätt. Jag funderar nu på att öka till 1,5 km, det borde mitt knä tåla nu tycker jag ;-). 

Nu på eftermiddagen var jag hem till Alvora på födelsedagsmys. Jag gjorde ett kort till henne som såg ut såhär:


Jag glömde såklart att fota insidan.

Och så fick hon ett paket...

...som innehöll ett halsband från Pearls for girls.

Al bjöd på scones med hemmagjord lemoncurd och 3 olika tårtor. Allting var himmelskt gott!


Mys!




Tack för en mysig kväll och så mycket gott att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0