Boklusen

Jag älskar att läsa! Jag har läst så länge jag kan minnas och när jag är inne i riktig läsarperiod så finns det inte så mycket tid för någonting annat ;-)

En av mina favoritförfattare är Sophie Kinsella



Just nu läser jag "Min mormors historia" och innan det var det Denise Rudbergs senaste.


Ett litet snedsprång var annorlunda än Rudbergs tidigare böcker men jag gillade den ändå.

Jag har många olästa böcker som ligger och väntar på mig, bland annat "Strindbergs stjärna" och "Mini shopaholic".



I julklapp (eller födelsedagspresent) fick Håkan den här boken av mina föräldrar.



...med en fin hälsning från författaren ;-)



Jag blev väldigt glad eftersom jag också tycker om Björn Hellbergs böcker!

Nu när jag jobbar 50% och pluggar 50% så är det lite lättare att få in lite rolig läsning också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0