Dagens planer

Idag är det fullt upp! Jag ska ut på en morgonpromenad med AL nu, 4:e gången den här veckan, inte illa!

När jag kommer hem är det full fart, jag ska göra mig iordning och sen baka en kaka...ni får se vilken lite senare ;-). Om jag hinner så ska jag även ut en snabbis på stan...
Min syster kommer och hämtar mig kl 13 och då ska vi hämta sötnosen på dagis och sen åka hem till min kusin Jessica och fika tillsammans med Lukas och Lovisa, mysigt!
Kvällen spenderas på Gryta med familjen Blom. Det blir dock inte så sent eftersom jag ska jobba imorgon.

Å så ska jag ju blogga en massa under dagen också, icke att förglömma ;-)

Anton & Jessica
Anton & Jessica

Vi hörs lite senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0