Födelsedagsmiddag

Igår var vi hemma hos Emma, Micke och Edvin för att fira Emma som fyllde år i onsdags.

Här är jag nyduchad efter träningen, håret hann inte torka inna vi åkte eftersom jag bara hade 20 minuter på mig.
Klänningen är köpt i London för många år sedan och boleron kommer från Esprit.



Jag fick en födelsedagspresent från Emelie som var i Thailand när jag fyllde :-) så gulligt!



Förrätt, baguette, tapenade, oliver, ölkorv och chips.



Den supergoda varmrätten



Charmtrollet, som hade ramlat och slagit i sin lilla näsa


Emelie och mamma


Födelsedagsbarnet öppnar paket


Snart sängdags för Edvin

Desserten, så god! Passionsfrukt med turkisk yoghurt, hallon och choklad.



Dags för hemfärd. Fina Emelie


Värdparet


Anton och Micke stannade hemma för Anton har fått vattkoppor. Stefan är fortfarande ute och reser, men han kommer hem nästa vecka, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en jättetrevlig kväll, ni är så gulliga! :)

2011-03-19 @ 13:02:51
Postat av: Kristin

Tack själv, så kul att du kom! Och som sagt ;-) Om du orkar med oss en helg till så är du hjärtligt välkommen till Gryta på lördag! KRAM!

2011-03-19 @ 15:32:37
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0