Frank

Igår var vi på Frank. Vi började med ett besök på Circus där vi skrev upp oss på väntelistan och tack vare det fina vädret (kanske?) så behövde vi inte vänta länge på ett bord.

Håkan väntar på maten



Förrätten, pilgrimsmussla med solros-skocka, så gott!



Varmrätt, tre varianter av kalv, kind, filé och bräss tillsammans med savoykål, väldigt gott!





Det underbara vinet, från Sydafrika (även om det hette Grönland ;-)



Det blev även dessert den här gången eftersom Peter hade frestat oss ;-)

Min dessert



Och Håkans dessert



Jag och mitt kaffe



Vi hade en riktig myskväll, kom hem tidigt och tittade på några avsnitt av Downton Abbey och spelade yatzy, Håkan vann alla omgångar... Jag hoppas att vi hinner spela mer senare idag så jag får chansen att vinna =0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0