Frukosttips

Såhär ser Ryvitapaket ut, det finns olika sorter men jag har bara provat denna och jag älskar den!

Om jag äter frukost så tar jag 3 st Ryvita med antingen 1 burk makrill i tomatsås eller skinka på, och då ska det vara ganska mycket skinka, så att man blir mätt =0).

Om jag äter det till mellanmål så blir det 2 st Ryvita men samma mängd med pålägg, så gott!



Och en bild på det färdiga resultatet



Ps. Ryvita är jättegott att äta naturellt som det är, men då blir man inte lika mätt ;-).


Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra där! Undra just vilken fabtastisk person som tipsade dig ;)?

2011-03-16 @ 14:28:21
Postat av: Anonym

Bra där! Undra just vilken fabtastisk person som tipsade dig ;)?

2011-03-16 @ 14:28:59
Postat av: Kristin

;-) Den fantastiska Bettan såklart! =0)Jag bara älskar Ryvita, och jag frälser resten av världen, syrran och hennes man har också blivit fans av Ryvita =0).

2011-03-17 @ 00:11:12
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0