Godmorgon!

 Nu har jag pussat och sagt hej då till Håkan eftersom han åker tillbaka till Skåne idag =0( riktigt tråkigt tycker jag men vi ses redan på fredag kväll/natt beroende på när han landar...

Nu har jag ätit frukost, ryvita med makrill som vanligt, och ska alldeles strax gå till jobbet. Jag ska jobba hela dagen och ikväll är det dags för badminton, äntligen!


Jag har inte hunnit tagit någon bild på mig idag så jag bjuder på en bild från i fredags kväll.



Under dagen idag kommer det upp mer bilder från helgen, vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Jag är väldigt nyfiken på vad ryvita är, vad är det?Jag försöker bli lite nyttig här inför sommaren, så man kanske ska testa :)

2011-03-15 @ 08:41:08
Postat av: Kristin

Det är ett nyttigt och jättegott knäckebröd =0). Jag ska ta kort på förpackningen och visa här på bloggen ;-) Jag kan verkligen rekommendera det!

2011-03-15 @ 23:10:13
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0