HONG KONG

Idag hade jag en lunchdejt med Pernilla. Vi åt på Hongkong, jag har inte varit där sen maj 1999 när vi hade avslutningsmiddag med klassen så det var ett tag sedan ;-). Det var buffé och det är alltid trevligt, dessutom så var det lugnt och ganska lågmält, vilket jag tycker är väldigt skönt.



Pernilla


Jag försökte även att ta en bild på hennes fina Guessklocka men det blev bara suddiga bilder. Hur som helst, den är så snygg och jag vill ha en likadan!!! En ganska stor klocka som nästan är lite manlig men med lite strass som bara gör den såååå snygg!!!"



Nu är jag mätt och belåten =0) och ser fram emot nästa torsdag då det är dags för middag med Pernilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0