Jag saknar dig!

Dagen idag består av jobb och ikväll är det dags för badminton. Håkan åker till Skåne idag och nu är det nästan 2 veckor tills vi ses igen =( jag saknar honom redan.
Det är så himla tråkigt att inte kunna träffa den man älskar och vill dela sitt liv med, varje dag. Jag har fullt upp fram till dess att vi ses igen men det är ändå ledsamt och ensamt. Det känns tomt i sängen och det är tomt i lägenheten när man kommer hem.
Jag vet att det är många som har det så jämt och jag är så lycklig som har Håkan men ganska ofta önskar jag att vi var ett normalt gift par som bodde på ett ställe jämt.

Fördelen är att jag gillar både Lund och Västerås och jag har en möjlighet att spendera mycket tid på båda ställena.
Nu ska jag tänka positivt och räkna ner tills vi träffas igen!

Key West, Florida juli 2010
I somras spenderade vi ca 8 veckor tillsammans, varav 6 veckor när vi inte jobbade utan bara kunde umgås hela tiden. Det var så skönt att inte behöva tänka på att vi snart skulle skiljas åt igen.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Usch, kan bara försöka tänka mej att det måste bli ensamt!! Skönt att du har saker planerade fram tills dess iaf! Tack för kommentaren om käken :) Stor kram

2011-03-29 @ 18:29:28
Postat av: Håkan

Jag saknar dig också, min älskling, och väntar på att du ska ringa efter badmintonen! Hoppas du vunnit alla matcher :-) Du är bäst!!!

2011-03-29 @ 21:40:41
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0