Konsertdags!

Klockan 10 är det konsert i Lunds Domkyrka med Voces Sine Nomine. Vi framför White´s Lamentations. Konserten är ca 20 minuter så det är en perfekt start på lördagen ;-).

Vi har repat sen kl 8 så nu ska vi förhoppningsvis vara uppsjungna.

Såhär såg det ut igår när vi repade:

Johannes spelade in igår så att vi kunde höra hur vi lät




Den lilla halstablettspåsen






Efter konserten åker jag och Håkan direkt till flygplatsen för att hinna med planet till Stockholm, jag ska förhoppningsvis hinna med att uppdatera bloggen också ;-). Imorgon kväll är det "Family fun" hos mina föräldrar då vi ska uppvakta min mamma och så ska jag äntligen få träffa min lillebror igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0