Lazy wednesday

God morgon på er!

Det blev inte så lång sovmorgon som jag hade hoppats på idag eftersom jag vaknade när Håkan skulle gå upp, men det är skönt att veta att jag inte har någon stress utan kan ta dagen lite som den kommer.

När jag kom hem igår kväll så hade Håkan fixat middag, så gulligt trots att han visste att jag antagligen skulle komma till Lund efter kl 23. Jag var superhungrig så det var underbart att maten var klar.

Det blev kyckling med bönsallad och blomkålspuré, typ. Jättegott och ganska nyttigt.

Kyckling med bönsallad och blomkålspuré.

Idag ska jag kanske ta en sväng på stan annars ska jag läsa lite. Ikväll är det körrep med Lunds Kammarör och därefter är der köröl! Kul att det var köröl just den här onsdagen som jag är med =0).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0