MdH är inte på plus just nu

Jag läste en kurs i höstas på Mälardalens högskola och nu till våren så har jag anmält mig till fortsättningskursen men de senaste veckorna har Mdh börjat flagga för att kursen kanske inte ska bli av (trots att vi är tillräckligt många) och om den blir av så blir det antagligen i en annan stad och med en annan lärare. Det är inte riktigt vad jag är sugen på!
Jag pendlar tillräckligt mycket som det är och läraren är så bra så därför vill jag ha honom i vår också! Vi får se hur det blir, just nu känns det bara lite hopplöst =0(

Dessutom så regnar det och är helgrått ute...nej nu ska jag sluta att sura.

Snart ska ni få se vad köpte när jag var på stan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0