Min busiga brorson

Min bror ringde nyss och berättade hur busig Edvin, 1,5 år, hade varit ikväll. Emma hade lagt honom och efter ett tag så började han gråta, hon lät det vara för han brukar somna ganska snart... En stund senare uppenbarade sig Edvin i öppningen till vardagsrummet. och ryckte på axlarna och började grina igen.

Det roliga är att Edvin ligger i en spjälsäng som inte står bredvid några andra möbler så han måste ha tagit sig ur sängen för egen maskin utan andra möbler till hjälp och landat på golvet med fötterna före för Emma hörde ingen duns.
 Anledning till att han kom upp var att han ville byta blöja ;-) så sött!
När Emma la honom igen så svängde han upp benet över kanten, som om han skulle hoppa ur igen, men Emma sa att han skulle lägga sig och då gjorde han det och somnade =0). Min lilla älskling!



Badmintonen idag gick suveränt bra! Jag var duktig och körde plankan och armhävningar i pausen och jag vann alla matcher utom en så den här dagen slutar som en riktigt turkos dag!
En turkos dag är alltså när allt känns bra och man är glad och nöjd och kan sprida glädje till andra, typ ;-).

Kommentarer
Postat av: Zarah

hihi, söta Edvin! :)

2011-03-30 @ 06:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0