God förmiddag

Det blev ett sent första inlägg idag, jag har vart vaken sen klockan 08.30 då Håkan åkte till jobbet, och så har jag försökt att somna om men det har inte gått så bra. Det blir ingen sovmorgon i helgen då vi har rephelg med Lunds Kammarkör så jag hoppas på morgondagen istället. Jag vet att det är sovmorgon att få sova till kl 08.30 men jag ville sova till kl 10, dessutom sov jag så dåligt inatt. Jag vaknde flera gånger och en av gångerna gjorde Håkan konstiga ljud ifrån sig så att jag trodde att han skulle dö (så är det ganska ofta men jag blir lika rädd varje gång och måste då fråga honom om han andas ;-) och sen tog det en stund för mig att komma ner i puls igen.

Vädret är inget vidare här i Lund, igår regnade det större delen av dagen och idag snöar det och är alldeles grått =(.

Dagens planer blir ungefär som igår tror jag, äta lunch, ta en tur på stan och sen ikväll så är det rep med VSN, en liten grupp som jag och Håkan är med och sjunger i.



Eftersom jag inte har gjort mig iordning än så bjuder på en bild på mitt smyckesträd här i Lund.
I

Jag fraktar oftast smyckena fram och tillbaka varje gång (det gör jag inte med kläderna) eftersom jag aldrig vet vad jag är sugen att ha på mig + att de inte tar så stor plats i väskan =0).

Snart kommer bilderna från igår kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0