Monday morning

God morgon på er!

Håkan åkte till Arlanda tidigt imorse så jag är själv ett par dagar innan jag själv åker ner till Lund (antagligen på torsdag). Det är mycket som händer den här veckan. Min älskade lillebror kommer hem till Sverige igen, vår lilla grupp i Lund ska ha en konsert i Lunds Domkyrka kl 10 på lördag, kom gärna och lyssna! Det ska även hinnas med jobb, träning, MK-rep, rep med lilla gruppen och mycket mer.

Igår såg vi filmen Julie & Julia. Den var otroligt bra! Eftersom den handlar om både bloggande och mat så stämde den in perfekt på mig. Jag blev väldigt sugen på att skaffa den franska kokboken och testa många goda recept!



Igår var sista avsnittet av Solsidan, jag hoppas att de spelar in fler avsnitt för det är min stora söndagshöjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0