Myskväll på Gryta!

Här kommer bilderna från igår kväll. Jag spenderade kvällen på Gryta hemma hos systeryster!

Jag fick ett glas vin när jag satt i badrummet och umgicks med Anna som badade Anton ;-)


Titta vilket fint våningsfat de har i köket


Micke lagade en jättegod tacogratäng! Jag ska testa att göra den om några veckor igen och då ska jag lägga ut receptet här på bloggen ;-)



Jag inser nu när jag kom hem att jag inte tog några bilder på mig, Anna eller Micke...lite tråkigt (förutom bilden nedan).

Annas paket innehöll halsbandet och armbandet som jag hade som dagens smycken igår (hon fick alltså likadana som mig, jag lånade inte hennes ;-)


Smyckena passade jättefint till hennes blus!


Vi hörs lite senare =0)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vill också ha sånt fint våningsfat!!!

2011-03-10 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0