Nya tavlor

Jag lovade att visa de nya tavlorna som vi tog hem i lördags. Jga har försökt att fota dem men det bara speglar sig så nu får ni se bilder som jag har lånat från konstnärens hemsida http://angelicawiik.se

Rosmadonna
Rosmadonna

Cubanatt
Cubanatt

Susanna i badet
Susanna i badet

På väg


Månöga
Månöga

Alla tavlorna har skimrande glitter, vilket inte syns här men de är såååå fina! Håkans favorit tror jag är Månöga, jag kan inte bestämma mig för jag gillar alla. Vi ska eventuellt ta med en tavla till vår lägenhet i Lund, men vi får se, det beror om den passar in där.
 


Kommentarer
Postat av: Håkan

Min favorit är nog trots allt Cubanatt :-) Men alla är jättefina!

2011-03-02 @ 17:25:34
Postat av: Kristin

Mhm, där ser man ;-) Du var ju så kär i månöga från början...men det var ju innan du såg Cubanatt =0)

2011-03-02 @ 17:42:49
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0