Rolig post =0)

Jag gick igenom posten när jag kom hem från jobbet. Dels hade jag fått kundtidningen från NK.



Det var första numret som jag fick hem i brevlådan så det ska bli kul att bläddra i =0).

Och sen såg jag det här kortet och började skratta för mig själv där jag stod i hallen...



Jag är utvald, att under fyra veckor vara medlem av svensktoppsjuryn!!! Nu lyssnar inte jag på svensktoppen men bara för sakens skull så vore det roligt att lyssna på låtarna och därefter rösta ;-) Vi får väl se...men jag hoppas att jag hinner med det =0).

Den gladaste nyheten var att jag precis såg att jag har fått en inbjudan till Linn Herbertssons läsardejt!!! Jag läser Linns blogg varje dag och jag hoppas verkligen att jag kan den dagen. Jag har inte kalendern med mig just nu så jag håller tummarna för att den kvällen är obokad!!! Om ni vill spana in Linns blogg så hittar ni den på http://tidningskungen.se/linnherbertsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0