Skatteåterbäring

Jag går alltid och oroar mig för att jag ska få betala in en massa restskatt för det gjorde jag 6 år i streck förut men för två år sedan vände det och även i år så får jag tillbaka pengar! Det är inte mycket pengar men det är så skönt att veta att man inte behöver betala in pengar.




Dessutom så fick jag ett nytt brev från PRV, jag är så ivrig och vill få allting klart men idag så stod det att det var ca 6 veckor kvar =( för de ska sätta ut en annons och folk ska kunna klaga på PRVs beslut osv. Eftersom det bara finns 3 st i Sverige som heter Reising(och den ena av dem redan har godkänt mitt namnbyte) så borde det vara enklare att samla in deras underskrifter...men så får man inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0