Snälla poliser

Jag och G hade det mysigt på jobbet idag fram till det att vi fick besök av en väldigt obehaglig man som snodde med sig saker från oss. Han är inne lite då och då men idag blev jag så himla arg på honom och han brydde sig inte alls!
Polisen tog en tur och letade efter honom men hittade honom inte, sen kom de in och vi fick göra en anmälan. Poliserna var jättesnälla och förstående och sa att jag inte behövde vara rädd för mannen (jag berättade att jag brukar se honom lite då och då men håller mig undan eftersom han är så himla läsklig...). De skulle ta en tur till efter besöket hos oss =0).

G tyckte om kakan iallfall och jag lämnade kvar resten till de som skulle jobba ikväll. Jag trodde i min förvirring att jag skulle jobba kväll idag men när jag tittade på schemat igår så stod det att jag jobbade till 16.30, underbart! Så nu ska AL komma hit och vi ska se på Andra chansen och mysa!

Såhär såg jag ut imorse
Tröttis!

G fikar

Linda, som har varit sjukskriven hade fått såhär fina blommor av jobbet, + det fina blocket ;-)



Nu är det dags för en dusch och sen prata lite med Håkan innan AL kommer. Vi hörs lite senare ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch och fy! Jag har aldrig varit med om att han varit inne (tror jag), men vi pratade om det senast förra veckan. Jobbigt. :(

2011-03-06 @ 14:54:10
URL: http://youngandarmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0