Totalmiss!

Jag har varit lite stressad på sistone, eller det är jag ju egentligen alltid även om jag trodde att det skulle bli bättre när jag gick ner i tid, så jag har dubbelbokat mig =(.

Den 17 mars är det Guldstänk här i Västerås, företagarnas egna Oscarsgala! Vi går på Guldstänk varje år med jobbet och det är jätteroligt! Imorse insåg jag att det var den 17 mars, samma dag som jag och Håkan ska vara i Stockholm och se en föreställning som heter "Riktiga män"...och det går ju inte. Håkan måste dessutom åka utomlands med jobbet så han kan inte heller gå på föreställningen.
Jag hade verkligen velat se föreställningen där bland andra Johan Rheborg och Tommy Körberg är med men det går inte för Guldstänk är det som jag prioriterar.

Här kommer bilder från de tidigare Guldstänksåren

2010

Jobbtjejerna

Jenny och jag

2008






Jag undrar vad jag ska ha på mig i år ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väll bara att välja bland alla superfina galablåsor du har i garderoben :-)

2011-03-04 @ 16:40:00
Postat av: maja

Första gången jag trillar in på din blogg. Ville bara säga att du har en riktigt trevlig blogg:) Vila brukar ju ha ganska fina cocktailklänningar till riktigt bra priser, annars:)

2011-03-04 @ 17:20:20
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vila var ett bra tips, tack Maja! Linda, vi får se om jag kommer i någon av dem...vill att det ska vara bekvämt också ;-) Jag hade ju tänkt att jag skulle gå ner 5kg till Guldstänk, å det har inte hänt än...suck!

2011-03-05 @ 17:25:32
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0