Uppladdning

Jag hade tänkt att börja på min hemtenta idag...men det blev en tupplur istället ;-) Så skönt och nu är jag förhoppningvis jättepigg ikväll. Vi ska inte ses förrens vid 17-tiden så helt plötsligt blev det inte alls lika bråttom, me like!
Jag ska sätta på bra musik, hoppa in i duschen, fixa hår, smink, välja kläder och sen är det dags att gå. Jag ska försöka att hinna med ett mellanmål också för det brukar alltid bli sen middag på Guldstänk.

Jag hade kunnat tänka mig att se ut såhär ikväll men håret är drygt 2 decimeter kortare + att det är mycket torrare luft här uppe och då går det inte att få så fina lockar och sån volym i håret och jag är inte alls lika brun och vältränad i kroppen så vi får se hur slutresultatet blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0