Oh, what a day!

Jag kan börja med att förklara det förra inlägget. G som ska med på Guldstänk imorgon ville se mina partyväskor så då la jag ut bilder här så att hon kunde välja vilken hon ville låna ;-).

Idag har det varit en riktigt skitdag och jag är glad att den äntligen lider mot sitt slut. Jag har fått flera tråkiga besked och jag önskar att jag bara hade legat kvar i sängen imorse, det var det jag ville när jag vaknade men som alla andra så måste jag gå till jobbet när jag ska jobba...


Jag ser iallafall fram emot morgondagen. Jag ska ut på en morgonpromenad med AL och sen iväg till Jessica och fixa naglarna och imorgon kväll är det dags för Guldstänk! Det ska bli kul, och jag håller tummarna för att få träffa L imorgon.




Jag höll på att glömma lunchen på Spicy Hot med Pernilla idag, den var väldigt trevlig, som alltid ;-)
Jag åt kyckling med rödcurry




Biljetterna till Rikitga män (med bland andra  Tommy Körberg och Johan Rheborg)på Maxim i Stockholm (som jag och Håkan skulle gå på, han fick det i present av mig) har min syster och hennes man fått så jag hoppas att de får en trevlig kväll!

Nu ska jag ringa Håkan och prata lite å kanske se "Halv åtta hos mig".

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0