Vasafrukost

Nu sitter jag i sängen och äter frukost och tittar på Vasaloppet samtidigt som solen visar sig från sin bästa sida ;-) Riktigt mysigt, men det hade vart ännu mysigare om Håkan hade vart här.
Jag kommer att åka till Skåne på tisdag eftermiddag och vara där fram till på södag kväll. Det ser jag fram emot, för nu var det längesen vi sågs!

Idag ska jag träna, pass med Bettan på N´joy kl 11. Efter det så blir det förhoppningsvis en lunch med Ulrika! Ikväll så ska jag kanske iväg på en 4-timmars föreläsning, jag har inte riktigt fått besked om vi börjar idag eller om den blir uppskjuten så vi får se.

Jag ska även uppdatera bloggen och lägga ut bilderna från igår. Jag och Al hade en riktig myskväll och det blev ganska sent, trots det så är jag riktigt pigg idag =0).

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0