Veckan

Den här veckan är det mycket som står på schemat:

Måndag
Heldagsföreläsning i Grythyttan
Kvällsföreläsning med jobbet på Stadshotellet.

Tisdag
Morgonpromenix med AL?
Jobb hela dagen
Badmintonträning

Onsdag
Morgonpromenix med AL?
Träning på gymet
Dejt med Anna och Johanna
Körrepetition

Torsdag
Morgonpromenix med AL?
Träning på gymet
STÄDA
Träffa Kajsa och äta middag + gå på konsert med Västerås Sinfonietta

Fredag
Morgonpromenix med AL?
Träning på gymet
STÄDA
Afterwork hemma hos mig med jobbtjejerna

Lördag
Morgonpromenix med AL?
Jobba

Söndag
Sjunga högmässa med Mariakören i Domkyrkan

Morgonpromenaderna har jag inte spikat med AL därför är jag inte säker på att alla blir av men jag hoppas på många promenader. Utöver detta skulle jag behöva läsa lite kurslitteratur, jag hoppas att jag hinner med det också.


Jag har en rolig vecka att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0