God morgon världen! Idag blev det en rikti...

img_2178 (MMS)

God morgon världen! Idag blev det en riktigt lång sovmorgon ;-). Håkan åkte till jobbet vid halv åtta och jag tänkte då att jag bara skulle slumra till en stund och så vaknade jag nyss med ett ryck och tittade på klockan som var över 11! Det tillhör inte vanligheterna att jag sover så länge men skönt var det :-). Planen nu är att ta mig iväg till gymet, det ligger på samma gata som vi bor, vilket är skönt nu när jag har problem med hälsenan. Jag har aldrig varit där, vi har gått till en av de andra lokalerna som de har men eftersom att de har stängt den lokalen så får jag testa den nya nu, det ska bli spännande att se hur det ser ut där.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Härligt med sovmorgon, älskling. Lät väldigt skönt!

2011-05-19 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0