Grannar

Vi har, under en längre tid (vilket jag vet är fel) haft en liten tvättmaskin och en micro ståendes utanför vår dörr i trapphuset. Det är gott om plats och vi bor högst upp så det är bara vi och våra grannar som ser det.
Idag ringde det på dörren, det var vår kvartersvärd som kom för att meddela att grannarna hade lämnat in klagomål på oss till hyresvärden angående sakerna i trapphuset. Jag lovade att de skulle försvinna direkt och så sa jag att hade de bara sagt till att det störde dem så att vi flyttat på sakerna tidigare.

Varför har de inte sagt något? Det är ju inte så att det är något hemskt de ska säga, eller be oss att dämpa oss, utan bara be oss att flytta på några saker. Förutom våra saker så har hyresvärden haft saker där också, så det är inte bara vi som har vart slarviga.

Min bror har nu fått i uppdrag att sälja den åt oss, och så får han en provision för besväret. Efter träningen idag var han och hämtade den.


Vi hade tur, den gick precis in i bilen.



Träningen med Stefan gick bra, ni ska få se bilder på det imorgon. Är det någon som är intresserad av en toppmatad tvättmaskin så hör av er! Den är extra miljövänlig och använd ca 15 gånger ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0