Hej Skåne!

Vi kom fram till Lund för drygt 1 timme sen, nu har Håkan åkt iväg till något jobbmöte och jag har handlat på ICA. Jag är så trött (och inte hungrig) så vi får se om jag orkar fixa kvällsmat innan kören. Ikväll ska jag på rep med Lunds Kammarkör inför helgens konsert i Lunds domkyrka.

Vi stannade för lunch i Värnamo, eftersom jag vet hur det slutar (med något hamburgerhak eller någon annan flottig mat) så hade jag med mig egen lunch. Vi satt på Mc Donald´s parkering och åt, det var riktigt mysigt och jag saknade inte hamburgaren, det kändes skönt!

Min mat, tonfiskröra och sallad...


...och Håkans mat



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad du är duktig vännen!!!

2011-05-19 @ 22:11:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0