Hej svejs!!

Vi är tillbaka i Västerås och jag har precis ätit frukost efter en morgonpromenad med AL. Snart är det dags för gymet men först ska jag mysa lite framför TVn

Dagen började inte så bra eftersom jag försov mig och vaknade av att Stadshusklockan slog 7, det var då jag skulle ha mött AL. Jag slängde iväg ett SMS och 5 minuter senare möttes vi, så det var ganska snabbt jobbat ändå ;-)
Eftersom jag inte hann titta mig i spegeln innan jag stack hemifrån så ville jag inte vara med på bild, och AL var inte heller så sugen på det så det fick bli en bild på slottet.

Såhär såg slottet ut idag


Och den traditionsenliga frukosten.


Även om ägget inte ser så gott ut så var det perfekt kokat, riktigt krämigt!


Idag ska jag börja med min hemtenta, och så ska jag visa er lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0