Jag är bra-boken

Jag håller på att läsa "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom och i den står det att man ska skriva ner några saker varje dag, bland annat tre saker som har varit bra med dagen. Så skulle det var igår så skulle jag nog ha skrivit

- Att jag vågade gå till det nya gymet själv
- Jag var inte stressad en enda gång igår (kanske lite på gymet)
- Att jag fick en mysig kväll med Håkan

Eftersom jag vill peppa mig och få en bättre självkänsla så ska jag varje kväll skriva i boken och för mig är det viktigt att ha en fin bok att skriva i så igår införskaffade jag den här:



Nu jäklar ska jag få en bra självkänsla!!! Ett stort tack till Sofia som skickade böckerna till mig <3.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig och jag är riktigt imponerad av dig Kristin! Du är ju verkligen igång nu med träning och bra mat. Heja dig! Glöm inte bort att skriva upp alla de gånger du tänker positiva tankar eller de gånger du inte sparkar på dig själv, utan faktiskt kommer på dig med att vara snäll mot dig själv.

2011-05-20 @ 19:48:48
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Sofia

du är bra! och kommer få en super självkänsla. ha en skön helg! kram

2011-05-20 @ 19:49:02
Postat av: Kristin

Det var en bra idé Anna för tyvärr så tänker man/jag alldeles för mycket negativa tankar. Sofia, helgen har vart underbar såhär långt!

2011-05-22 @ 10:31:07
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0