LSS-balen

Igår var vi på konsert med Lunds Studentsångare samt deras efterföljande vårbal. Balen var nog den roligaste hittills, vi hade fantastiskt bordssällskap, mycket sång och maten var god. Vi gick hem runt kl 2, men jag var så uppe i varv så jag kunde inte lägga mig förrens klockan 4 (!), det är inte likt mig ;-). Då hade fåglarna redan vaknat och det var ännu svårare att somna om.
Jag vaknade klockan 9 och kände mig pigg, Håkan var inte riktigt lika pigg, så han sov en liten stund till. Nu är det han som är pigg och jag känner mer för att sova en stund nu.

Universitetshuset




Vi kom till konserten strax före paus (eftersom vi hade vår egen konsert till kl 18) så då väntade vi ute i foajén.




Håkan och hans bordsdam Sophie Bojesen


Jag och Tomas


Möt Ulf, 87 år och tränar på gym flera gånger i veckan samt spelar tennis. Han har vart med i Studentsångarkretsarna sen 40-talet!!! Inte illa =0).


Ser ni alla medaljer männen har?


Dans!


Påväg hem i sommarnatten


Någon hade snott med sig den här skylen och placerat den på trottoaren utanför ICA.


Åh, jag längtar efter höstbalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0