Nu har vi äntligen lunch! Hela förmiddagen...

img_1203 (MMS)

Nu har vi äntligen lunch! Hela förmiddagen har handlat om sprit, vi har smakat gin, whisky, bourbon, cognac och en massa annat. Det är inte riktigt min grej att bara dricka ren sprit, speciellt inte före lunch ;-) så jag har vart väldigt sparsam i mitt smakande. Jag hoppas att det blir vin nu på eftermiddagen. Fåret på bilden heter Ullis och finns på turistbyrån här på Måltidens hus i Grythyttan, visst är hon söt? Regnet öser ner och vi som skulle ut och ta lite frisk luft fick springa till bilen där vi sitter nu och väntar på att det ska lätta litegrann så att vi kan gå tillbaka till Måltidens hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0