On our way

Goder morgon!

Nu sitter jag och Håkan i bilen på väg söderöver. Vi ska vara i Skåne tills på söndag, och vi ska ha körövningar (3 st tror jag är inbokade), konsert med Lunds Kammarkör, bal med Lunds Studentsångare och en massa annat skoj! Jag håller tummarna för att jag iallafall kan dansa en dans på balen (med tanke på min hälsena).

Här får ni njuta av några vackra vyer från Grythyttan!
På promenad i Grythyttan



Så söta!




Vi kom ut på den här vägen  (bakom huset) när stigen i skogen tog slut, och jag fick lite panik eftersom det var blött i gräset/bland alla växter och de räckte upp till knäna. Inte riktigt min grej.






Torget







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0