Solig söndag

Nu ligger jag i solstolen på balkongen och myser. Det är så varmt och skönt och jag tog mig en välbehövlig sovmorgon =0).
Igår var det Annas möhippa! Jag kunde inte skriva någonting om det här eftersom Anna brukar vara inne och läsa bloggen så det fick bli några tidsinställda inlägg under dagen ;-).

Vi hade en fantastisk tur med vädret och det var en härlig dag med mycket prat och skratt =0). Jag vill inte visa några bilder förrens Anna har gift sig så det får bli en bild på snittarna som vi åt innan middagen.



Det var så gott. Finncrisp med getost och tomatmarmelad och räkor med sweet chili.

Idag blir det plugg för hela slanten, uppgiften ska in imorgon så nu är det dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0