Stammis

När jag kom hem från träningen imorse så hämtade jag min plånbok och gick till torget (vi bor ca 50-100m därifrån) för att köpa färska bär. Det är så otroligt gott att ha det i yoghurten på morgonen.





Eftersom jag är där några gånger i veckan så känner de igen mig när jag kommer och börjar småprata lite, dessutom minns de vad jag brukar köpa så de visar direkt och så får jag smaka. Idag hade jag inte med mig tillräckligt med pengar och då sa försäljaren, "det är lugnt, ta med dig extra nästa gång". Det tycker jag är så trevligt och bra gjort av dem, då slapp jag springa och ta ut pengar. Med den servicen kommer jag att komma tillbaka många gånger. Idag köpte jag jordgubbar, hallon och blåbär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0