Stressig morgon

Hej på er!

Igår var det fullt upp och därför blev bloggen lidande men det ska jag ta igen ;-).

Imorse skulle jag träffa Elisabeth kl 07:45, jag vaknade med ett ryck kl 07:56. Jag slängde iväg ett sms att jag var på väg, och jag var på gymet före 08:10 så det var ganska bra jobbat ändå tycker jag ;-). Vi hann med cykling, boxning, rodd och mage så det blev ett bra pass ändå ;-). Därefter gick jag hem och mötte upp Håkan som skulle till stationen, jag följde med honom dit och så hem igen så det blev ca 20 minuters promenad också. Det känns mycket bättre i hälsenan men den är fortfarande inte helt bra så det blir inga morgonpromenader den här veckan heller.

Jag handlade lite bär på torget och därefter blev det den traditionella frukosten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0