Träning mat plugg träning...

Ja, min dag idag är inte så himla rolig. Eller, det beror ju på hur man ser det men den består av träning, mat och plugg (därför blir bloggen lite lidande).
Jag var på Lögarängen imorse och simmade och därefter var det frukost och så satte jag igång med plugget. Jag tog en lunchpaus och så tillbaka till plugget igen. Nu är det snart dags för en tur till gymet och därefter är det dags för middag, plugg och så iväg till Bellevue för veckans badminton. Om jag inte hinner klart med tentan innan badmintonen så är det bara att sätta sig när jag kommer hem igen. Den ska nämligen in idag!

Alla dagar är ju inte såhär (och tur är väl det ;-) och jag hade kunnat sätta igång med tentan tidigare och gjort en sida per dag eller något sånt, då hade det inte blivit lika stressigt men jag skriver bättre under press.

Just nu drömmer jag mig tillbaka till Grythyttan, till lugnet =0)

 

Nu är det dags att byta om och bege sig till gymet! Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0