Morrn morrn!

Gårdagen var fylld av träning. Först blev det en powerwalk med lite jogging å så, därefter ett gympass på eftermiddagen. Vid 19-tiden cyklade jag till Bellevue, spelade badminton i en timme och cyklade sen hem igen.



Vi var bara två på badmintonen, jag och mamma. Vi hann spela 4 set. Jag vann 3 st och mamma 1. Jag vet inte vad som hände i det sista setet men det gick inte alls.

Idag har jag börjat dagen med en powerwalk med AL och nu är det dags för frukost. Eftersom den inte är iordninggjord så bjuder jag på bilder från gårdagens frukostmys.



Bettan på ballen ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev lite överraskad idag när jag mötte er. Komiskt egentligen, för i snart tre veckor har spanat efter varje morgon. Utom idag då, och mötte jag er! Plötsligt händer det!!! ;)

2011-05-11 @ 22:47:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ja, och jag hoppas att jag kommer träffa på dig fler morgnar ;-). Du är så underbar Anna! KRAM

2011-05-11 @ 23:38:01
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0