Vi håller tummarna!

Nu ser det lite ljusare ut, de har inte ändrat avgångstid på planet på över 2 timmar, så jag hoppas att det kommer att lyfta kl 17:10. Jag och Håkan är ganska trötta, vi har spenderat de senaste timmarna i varsin fåtölj och blundat lite, jag tror att jag somnade en kort stund men jag har mest varit vaken. Förhoppningsvis kan jag sova lite på planet.
Jag har hunnit läsa en hel del i den nya boken som jag köpte och den är verkligen intressant! Den handlar om gamla mordfall som inte är uppklarade än (även en del självmord så som Ivar Kreuger och Marilyn Monroe) och hur det ligger till med utredningarna idag.

Jag ska försöka att höra av mig när vi har landat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0