Ändrade planer

Jag skulle egentligen har träffat läkaren nu men när jag kom hem igår så hade jag fått ett brev om att tiden för flyttad därför att mottagningen var stängd idag. Därför är det en lugn förmiddag för mig vilket egentligen är ganska skönt.

Jag ska träffa bästa Anna efter lunch så om jag hittar något lätt och smaskigt recept så tänkte jag hinna baka lite. Jag har ingen aning om hur många ingredienser jag har hemma så vi får se om det blir en tur till affären innan Anna kommer.

Det regnar fortfarande ute men jag hoppas att det ger med sig snart så att jag får njuta av den härliga höstsolen igen!


Jag kanske ska baka en paj? Jag ska sätta mig med receptboken nu och leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0