Äntligen

Nu fungerar bloggen igen, jag hade gjort en felanmälan till blogg.se och när jag kom hem från stan hade jag fått svar så nu är allt fixat.

Jag börjar med att visa er den stora tavlan som vi köpte på IKEA i lördags. Den är 1o0 cm x 140 cm så den är riktigt stor. Det tog mer än 20 minuter att få in den i bilen, det saknades bara 2 cm men det hur vi än försökte så gick vi inte.
Vi hade inte hunnit med frukost innan vi åkte så jag var hungrig, trött och hade ont i huvudet. Dessutom var det 26 grader ute och minst 100 grader i bilen... och som Håkan lite fint påpekade så har jag ganska kort stubin (jag tyckte att jag verkligen försökte att andas och inte bli arg på en gång) så jag hann bli lite upprörd innan jag till slut kom på ett sätt att få in den och lyckas stänga dörren.

Nu är tavlan på plats i vardagsrummet, såhär ser det ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0