Bra betyg!

Jag fick precis tillbaka min engelskauppgift (som inte skulle vara inne förrens på fredag men jag gjorde klart den i måndags ;-) och jag fick VG!
Jag hade glömt ett "the" men annars var det ingen anmärkning =0). Det är nog det bästa resultatet hittills, och jag får tacka min älskling som har hjälpt mig att förstå alla konstiga ord och termer. Du är bäst Håkan!

Jag har väntat på att få tillbaka resultatet på den första uppgiften och när jag skulle skicka in den andra så såg jag att jag hade fått svar via mail dagen efter att jag hade lämnat in den första uppgiften (för flera veckor sen) och att det hade gått bra, jag har kollat på kurssidan efter resultat och där har det inte kommit in någonting än. Så nu är det bara en uppgift kvar (det största såklart) men det är en hel månad tills den ska vara inne ;-) Skönt!

Trots det gråa vädret så fick jag upp mitt humör som har varit lite sisådär idag. Jag satt nyss å snyftade till Oprah. Programmet handlade om en mamma vars bebis dog efter 9 veckor och en annan familj vars dotter på 2 mån var döende och den första mamman bestämde sig för att donera sin sons hjärta... Å så fick de träffa varann och de grät å jag grät... Så fint, och att hon kunde ta ett sådant beslut när hennes son precis hade dött. Det är beundransvärt!



Höst i Lund

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis! Roligt när man lyckas!

2011-10-26 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0