Ciao!

Nu är vi äntligen på väg till Italien, om allt går som det ska så landar vi vid 11-tiden. Jag har tittat på väderprognosen och det blir inget strålande väder om man ska tro på dem, men just nu spelar det ingen roll, jag är bara så glad att jag och Håkan får komma iväg på lite trevligheter.

Vi är ca 25-30 stycken som reser och vi ska få se en massa skoj under resans gång. Datorn är med och jag hoppas att internet fungerar (det var väldigt mycket strul när vi var där i somras så jag tar det inte för givet) så att jag kan uppdatera bloggen under resans gång.

Det blev en sen kväll igår för först var det körrep med Lunds Kammarkör och därefter var det köröl (och nu när det var sista körölen innan Håkan slutar som dirigent så ville vi vara med). Vi kom hem strax efter 23 och då skulle vi stryka och packa och därefter skulle jag göra klart min uppgift i företagsekonomin... dessutom så lämnade vi Lund väldigt tidigt imorse så det blev inte många timmars sömn.


Jag vid Spanska trappan i Rom, juli 2011.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får fint väder och framför allt att ni får en härlig resa, det är ni verkligen värda båda två! Kram

2011-10-07 @ 10:13:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0