Eight days a week

Nu är det måndag igen och det är dags för en ny vecka. Mina planer för veckan är ganska klara, såhär ser det ut.

Måndag: Visning av Lund-lägenheten

Tisdag: Åka till Västerås, spela badminton

Onsdag: Fixa ärenden, träffa vänner, körrepetition

Torsdag: Fler ärenden, träffa vänner och gå på konsert med Sinfoniettan (det var mer än ett halvår sen jag såg dem sist!)

Fredag: Jag och Håkan firar 5 år!!! Håkan kommer till Västerås och vi ska äta mysmiddag hemma. Jag ska även fixa mina naglar hos Jessica (väldigt välbehövligt med tanke på hur de ser ut nu).

Lördag: Vi åker till Stockholm och blir fotade av Petra Gau http://petra10001.blogspot.com/ det ska bli så kul!!!

Det är full fart hela veckan, förutom allt roligt så ska jag dessutom jobba med min engelskauppgift som jag inte riktigt förstår mig på.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh jag önskar att jag oxå kunde ha fixade naglar...det är ju så snyggt! Men det går ju inte med mitt jobb...Vad kostar det och hur ofta måste man fixa till dom så att säga? Funderar på om jag ska offra på mig till sommaren, då är jag ju iaf ledig några veckor...

2011-10-17 @ 15:30:58
Postat av: Kristin

På sommaren är det fuktigare ute, då håller mina längre. Då kan det gå 6 veckor utan att de går sönder, om du dessutom filar dem så kan det gå annu längre tror jag. Jag försöker att gå ungefär var 5e vecka och det kostar ca 500 kr per gång om jag minns rätt =0) det var länge sen jag var där nu ;-).

2011-10-17 @ 16:50:58
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, jag vill också bli fotad av Petra. Lyllos er ;)

Hoppas ni får fint väder på lördag.

2011-10-17 @ 21:02:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Men menar du då att det är förlängning och "målning"? För ska jag fixa dom i sommar så är dom ju superkorta...Är det nagellack som målas på eller? Tål dom att man diskar o så el "tappar" man färgen?

2011-10-18 @ 07:27:35
Postat av: Kristin

Färgen sitter, iaf när man gör dem hos Jessica, hon har en gele som ett skyddande lager ovanpå färgen. Jag har aldrig gjort förlängning så vet ej om det kostar mer men nån gång har jag fått "laga" en nagel så att de blir lika långa innan hon målar dem och det kostar inget extra... Men det är kanske olika på olika salonger.

2011-10-18 @ 15:32:25
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0