Fullt upp!

Morrn morrn alla morgonpigga!

Vi har ett fullspäckat schema den här helgen. Nu på förmiddagen ska vi handla på torget och några andra småsaker, sen ska vi hem och äta lunch innan det bär av mot Dalby  där vi har konsert kl 16.00 med Lunds Kammarkör. Därefter ska vi åka hem tillsammans med Håkans föräldrar och vi avslutar dagen på M.E.A.T där det blir middag med hela gänget.

Söndagsplanerna får ni höra om imorgon. Jag har den här veckan insett hur mycket jag saknar träningen! Jag har inga träningskläder med mig till Lund och det hinner jag inte köpa nu i helgen men jag har bestämt mig för att alltid ha kläder här nere så att jag slipper släpa dem fram och tillbaka varje vecka. Jag har gymkort här i Lund men tyvärr så utnyttjar jag det inte så mycket som jag borde.
När jag är tillbaka i Västerås så ska jag köra igång med träningen igen. Jag åker dit på tisdag och då är det badminton men jag ska även försöka hinna med gymet under veckan.
Jag märker att jag antingen blir väldigt arg eller ledsen när jag inte tränar, och jag mår bättre på alla sätt och vis när jag tränar. Det borde räcka som anledning för att jag ska bli inspirerad och ta mig till gymet...vi får väl se hur det går.


Den här bilden togs på gymet i maj när jag tränade minst två gånger om dagen, lite skillnad mot hur träningen ser ut nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0