IKEA-fynd från Älmhult

När jag var i Älmhult i måndags så besökte jag IKEA och fick med mig lite smått och gott därifrån, bland annat detta.

Två stycken hallmattor för totalt 8 kronor, de återfinns nu under skostället, perfekt!


Julen har redan kommit till IKEA och jag passade på att införskaffa lite pynt till paket och julkort.


Jag köpte även några ramar som så småningom ska bli presenter.


Jag älskar IKEA! Jag var i princip ensam eftersom jag var där när de öppnade, jag strosade runt och tittade på ALLT, jag var inne i alla "lägenheter" och tittade och ändå så var jag klar efter drygt en timme.
Det kanske var en lite mindre butik jämfört med Malmö men jag tror att det även beror på att det var så lite kunder... Dessutom hejade all personal på mig, det har jag inte vart med om på IKEA förut, riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

IKEA här hemma går du inte igenom på 1 timme inte ens om du är ensam ;) men jag går gärna dit med dig någon dag. Lunchen är billig där på vardagar också!

2011-10-14 @ 10:28:35
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0