Jag gillar min lärare

På en av mina kurser har vi en lärare som är väldigt underhållande, eftersom det är en distanskurs så har jag inte träffat honom men när han skickar instruktioner och uppgifter till oss så är det alltid med något skämt eller så (och då skriver han alltid: "OBS skämt!" inom parantes ;-)

Idag fick vi en ny inlämningsuppgift och då hade han skrivit så här i slutet:

Under avsnitt 3:2 hittar ni några kontrollsiffror och i bilaga 1 finns tips på hur du kan göra uppställningarna. Om du nu tänker att "jag fattar ingenting" så är det en fullt normal reaktion.

Det kändes så skönt att läsa den meningen eftersom jag verkligen inte förstod någonting alls av uppgiften. Men jag ska ta en sak i taget så får vi ser hur det går. Några lärare som jag har stött på vill nästan göra det krångligare än vad det är men Per, som min lärare heter, försöker att uppmuntra och underlätta på alla möjliga sätt. I like it!


En ros från buketten i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0